The best thing I ever had.
Sunday 5 February 2012 | 07:28 | 0 comments

Ni lah perempuan yang aku paling sayang selain mak aku, kakak2 aku dan sallehah. Dia lah bestfriend aku dari darjah lima sampai sekarang ni. Tak kiralah ramai orang sayang dia pun, yang aku nak dia tahu, aku sayang dia gila gila punya. Mmg aku nampak kasar nureen, tapi dalam hati ada taman kot xD Aku rindu hg sangat sangat. Yelah dah pindah kajang kan. Sape tak frust bila bestfriend pindah?! Hg pindah la jauh mane pun, hg tetap besfriend aku! hihi Sebelum aku terlupa and leka dengar lagu phineas and ferb, aku nak ucapkan selamat ulang tahun yang ke 13. Terharu gilee bila buat post macam ni. Aduhhh. Tak menyesal aku kenal dia ni!! Ehhhh aku sayaaaaaaanggg kat hg! \sambil seka air mata/ peeehh feeling habis. Sorry takde ape ape nak kasi, kasihh sayang boleh tak? mwahahahaha. Akuuu sayaaanng hg nureen. Muuuaaahhhh! walaupun aku terasa sbb hg tak kasi aku cium pipi hg. Aku dah tak kisah sekarang ni. Nanti orang kate lesbian plak, ye dakk?! K lebiuuu nuween :3


P/S : Tunggu birthday bestfriend I yang sallehah tu plak. Hari ahad ni! yeaayy. Nak dekat dahh =D lebiuu nureen. Thanks sbb jadi bestfriend akuu!! :3

OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.