26/1/2012
Friday 27 January 2012 | 04:55 | 0 comments
Hai! Smalam 26/1/2012 aku hang dengan kengkawan aku =D lama dah tak jumpa kawan baik aku. Dia dah pindah kat kajang. Jarang kita dapat jumpa. Smalam keluar kononnya nak tgk journey2, tapi kalau dah beratur panjang nak mampus, mesti abis punyaa. Last last tengok kum kum jee -.- bosan jugak lah cerita tu. Semalam mmg best sgt keluar dgn diorang tapi sorang sorang ada masalah, tu yg kene balik awal. Semua ada probs dgn familyy. erkk aku punya takut nakbalik rumah pukul 6 ptg, sbb takut mak marah, tgk tgk bila balik mak aku diam ja, kalau tahu mak aku tak marah aku keluar balik pukul 10 mlm pun tkpee. Lepas raya cina ni dah tk boleh keluar selalu. Nak dekat exam. so kene byk duduk dekat rumah, taleh nak enjoyy sgt! Kena kawal -.- okaylahh malas nak post panjang panjang.

Tanak skolahhh :/

OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.