The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay
Thursday 8 December 2011 | 09:58 | 0 comments

STICKY POST. Scroll down for new entry.


Hai! Good morning fellas! pagi ni aku nak join GA by nisa kay . GA yg menarik .hihi .Ni bukan giveaway yg biasa tahu! Tgk tajuk pun tahu "The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay" Hadiah diaa wooahh! best gila .Aku pun tak abis tgk lagi .Well aku tak henti henti join contest and GA .tapi tak pernah lagi menang T_T .Wuwuw .Harap harap kali dapat lah eh!! Jon tengok syarat syarat and banner k!!

  • SYARAT / PEMBERITAHUAN UMUM :

  1. Terbuka kepada followers blog Saya Suka Menaip ini. Tidak kira lelaki atau perempuan.
  2. Wajib mempunyai blog, bergelar blogger.
  3. Tak perlu tag kawan-kawan untuk join, cukup sekadar promote aje.
  4. Pemenang akan dipilih secara random.
  5. WAJIB patuhi semua syarat.
  • BAGAIMANA MENYERTAI ??

1. Buat entry bertajuk “The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”

2. Letak banner giveaway dalam entry korang. Memandangkan blog aku ni disable right-click, korang pergi COPY BANNER TU KAT SINI.

3. Letak link sponsors dalam entry korang. Memandangkan blog aku ni disable right-click, untuk copy link kat bawah, korang perlu select link-link kat bawah dan tekan Ctrl + C

4. WAJIB letak semua sponsors (blogshop) dalam blog list anda. Bagi sponsors yang hanya ada fan page di facebook, korang pergi like fan page dorang tau!

5. Promote entry penyertaan korang habis-habisan, sebab ada hadiah untuk top referral.

6. Tekan butang LIKE dan TWEET kat bahagian bawah entry ini.

7. LIKE fan page blog Saya Suka Menaip di sini - https://www.facebook.com/nisamenaip

8. Pastikan korang ikut syarat-syarat di atas.


Due date : 6 disember hingga 31 disember

Aku dah join ,korang bila lagi? terbuka kan? lelaki dgn perempuan pun tak kisah .Janji blogger .Hadiah dia rambang mata aku! yohooo! #Hope i'm the lucky one :D

Sorry nisa saya copy je semua ni takde masalah kan? hee xD

OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.