No worries .
Tuesday 6 December 2011 | 01:03 | 0 comments
Hai ,hai and hai!! harini aku nak cerita psl beberapa budak yg taktahu malu .Bace tajuk kan? \aku tahu tajuk tu takde kene mengena T.T/ aku nak cerita direct je dlm ni .Aku bukan jenis budak yg suka cover cover .Tu namanyaa poyo ,kelam bajet cool okay .Straight to the point .Nama dia , Adlin , Nik , Afifah ,Najwa , zahra and athirah . Adlin dgn aton mcm leader diorang .Aku taktahu kenapa kiteorang boleh jadi musuh yg sgt ketat? ketat sgt ke? tahlah kan. Mmg ditakdirkan kot. Hahaha .diorang nak kejar HOT je .aku ckp ni bukan mereka reka ,mmg kenyataan .Kalau korang nak tahu diorang nilah budak paling HOT dekat skolah .Biasala ada 3 , 4 org yg minat dekat adlin kan .Adlin mmg cantik .tapi nik tu nak tumpang kecantikan adlin tu lebih lebih plak -.- Bende yg aku nak cerita skrg ni ,merekaa semua ni mmg kaki tiru okay .Serious aku ckp diorang mmg noob .Member aku ajak dia pergi makan shushi .serious
perak gila .Nak order tu nk order tu lepastu buad kedai tu mcm kedai dia ,Serious aku tengah panas dgn diorang ni .Guess what .Aku dgn member2 aku pergi resort,disebabkan last tahun and aku tk pernah belanja apa2 dekat member aku aku terfikir nak ajak diorang swimming dekat resort tu ,and cycling ,playing games mcm2 lagi laa .2 minggu lepas tu plak ade lah gambar diorang pergi mandi dekat pantai .Omg!! sgt menyeronokkan K .Yang paling aku rasa bodoh sekali ,Diorang pergi giant and jusco jalan kaki .Lepastu nak bangga bangga?ohh what the?? and then main dekat playground giant , then tangkap gambar sebijik mcm aku dgn member aku .Mmg lah bukan aku sorang je boleh buat angel pic macam tu.Tapi Gelilah .nak tiru terang terang .lepastu tangkap gmbr buat Fuck? mcm bodoh je .Aku dah dekat 2 ,3 kali kutuk diorang depan depan .Bagi aku diorang mmg patut dilayan mcm tu kot ,baru nak sedar .Gang aku mmg kasar dgn lelaki tak mcm diorang lembut ,sopan santun .Ohhmy .Buat apa nak lembut lembut dgn lelaki sgt? zaman skrg ni bukan boleh percaya sgt ,lelaki mmg suka amik kesempatan .Kita pandai lah behave diri msing msing .Tah la mak diorang ni ,biarkan anak pergi jusco dgn giant jalan kaki .buat malu je doh ,Kalau ye pon nak exercise pergi lah taman DR ke , Polo ke kan?Aku rasa mmg diorang terasa habis smpai cousin dia maki aku sekali. Ish ish. nak tengok gmbr diorang dgn gmbr aku? okay jom!!

#Diorang dekat toilet giant :) ohh damn hot
#Ohooo Nik buat fuck :'O baru tahu angel pic lady gaga

#dekat playground giant! :3 see ade lelaki lagi ,anak ikan kot?

#diorang pergi mandi manda dekat teluk batik dgn cousin diorang.



#time kitorang swimming dekat resort 2 minngu lepastu gmbr diorang pun muncul .
#Time diorang dekat giant .pose same mcm gmbr bwh ni ,Lepas kitorang buad.

#Time kita org dekat resort \lepas cycling/
#lepas kiteorg pegi shushi diorang pulak pergi
#time ni sebelum diorang pergi, gaya sama kan?


Gmbr diorang main tanah tu mcm takde kene mengena? bukn takde kene mengena ,ada tau! cuma gmbr tu je yg ada , yg lain smua diorang private dari aku .Byk bende yg sama! Sebab tu lah aku jadi setan sikit ,lepas tgk gmbr2 diorang .Mcm aku kata ,aku bukan org jenis cover2 , tengok aku linkkan terus nama adlin dgn nik dekat fb diorang .cuma gang dia yg lain tu aku tak buat sbb diorang tak byk sgt meniru . Lagipun aku mmg tgh marah sgt dekat diorang ,mmgla semua org boleh buat gaya mcm tu ,tapi ade sbb kenapa kami kata dia tiru kami k :) Sebenarnya byk lagi gmbr yg aku nak tunjuk tapi load lembab and dia private :) aku boleh tangkap dekat situ ,Kenapa perlu private? aku harap diorang bace post aku ni ,aku mmg nak sgt diorang malu , at least diorang stop being a copycat or \kalau diorang rasa malu ,kalau tak aku taktahu lah kn/ byee sucker!

OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.