Happy new year!!
Saturday 31 December 2011 | 07:55 | 0 comments

Hai all!! harini tepat pukul 12 ,dah masuk 2012! maka dgn ini tamatlah thun 2011 .2011 yg penuh dgn kegembiraan dan kedukaan pergi meninggalkan kita dalam beberapa saat! Okay now aku dah dengar bunyi meercun! (waktu aku tgh taip ni tepat pukul 12:00 tgh malam!!) yeahh happy new year! Alhamdulillah ,Allah masih memberi peluang kepada aku dan keluarga untuk terus hidup di muka bumi Allah ni :) Dalam tahun 2011 banyak moments yg aku rasa nak bunuh diri ,mcm dapat result upsr kurang bagus .Hilang kawan baik! dan mcm mcm lagi .Aku harap sgt pada tahun hadapan takde moments yg memilukan lagi dah .Walaupun seram nak masuk form 1! haha. Aku ada terbaca 1 stat dkat facebook .dalam dalam pukul 11 tadi .dia kata 'Jgn tidur sekarang sbb korang akan bagun tahun depan' hahaha .lawak je statement tu .Aku ada buat doodle yg sgt simple untuk tahun baru ni! nak tengok? jom jom xD
okay itu saja post untuk harini :)

Happy new year! Thank you Allah =)

OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.