Contest blog saya Ringan, Comel, Kemas
Sunday 11 December 2011 | 10:02 | 0 comments
Hai!! harini aku join contest blog saya ringan , comel dan kemas by nazuha and auni .blog usang and simple ni je aku boleh kasi ,sbb dia ringan .Yg first tu mcm lembab sikit xD okay jom tgk banner!


WAJIB like page sponsor:-
JCS ENTREPRISE
OMG IT'S US
HealthyBeauty
Nuura Sh0p
Izyan
Aina Hanani
Nina Zaharin
Najla
1.Follow blog Nazuha dan Auni(untuk tahu perkembangan contest)kalau xnk follow xpe.Tapi,kalau korg mng,lmbt inform,hapuslah hadiah tuh:3
2.Buat satu entry bertajuk"Contest blog saya Ringan,Comel dan kemas"
3.Letak banner hodoh yang Auni buat dekat entry.
4.Tag dua orang atau lebih dan pastikan mereka tau!
5.Hantar link post tersebut ke blog Nazuha jika anda dari blog Nazuha,hantar ke blog Auni jika anda dari blog Auni.
6.Kami tidak menerima URL seperti:http://kuatmakan.blogspot.com.Sila beri URL entry contest anda!
7.Click Sini(kalau heartbeat Auni bertambah,Insya-Allah,Auni cash out and beli hadiah :O)
8.Tarikh tamat:31 disember 2011
9.Link yang dihantar di shoutbox tidak diterima.Sila letak di comment.
10.Setiap peserta haruslah membuat sticky post di blog masing-masing mengenai PRODUK JCS ENTREPRISE selama 3-hari seminggu.
Cara pemilihan:
1 Blog mestilah Ringan , Comel dan Kemas .
2.Tiada voting . Kami akan memilihnya menggunakan mata kasar kami :)
3. Update:-Penggunaan font di blog mestilah kemas jugak!
Aku tag -

Itu saja rasanyaa .Thanks ye penganjur!! contest menarik .Hope im the lucky one :P

Aku akan buad post mengenai PRODUK JCS ENTREPRISE tak lama lagi k :)


OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.