Contest i love my blog
Wednesday 30 November 2011 | 00:54 | 0 comments
Hai ! harini aku nak join contest .lagi dan lagi xD contest ni dibuat oleh najlaa ,Contest yg unik dan menarik uolls! hihi, Okay jom tgk banner ?Mana tahu nak join ke ?
  • Nak baca syarat2 and hadiah? Click that banner okay?

Bagaimana aku mengenali blog and cara aku mengedit blog?Nak cerita sikit xD .First aku kenal dunia blog blog ni mcm mne?Okay tahun lepas waktu standard 5 .Aku terjumpa 1 blog ni ,lupa url dia .Blog dia serious cantik .simple but nice .Mula mula tertarik sedikit .Then tanya dia empunya blog tu .Mcm mna nak sign up blog .Dia ajar sikit2 .Then yg lain aku handle sendiri xD Ni merupakan blog kedua aku , Aku tak suka publish contest dekat blog pertama tu sbb loading lembab ,senang sikit kerja penurus contest .
Dah dekat sebulan lepas aku ade blog .Aku start google about blogger2 terhebat and tutorial .Dari situ sikit sikit aku belajar design blog .Header yang aku guna sekarang ni ,Guna photoshop .Dulu aku guna photoscape and gimp je.Sbb download photoshop cs3 and cs5 takbole .At last dpt juga photoshop cs4 .sejak dpt photoshop .aku berjinak-jinak google and tgk dkt youtube ,semata mata nak belajar mengedit header and buat doodle .blog ni sbenarnya dari blogskin ya! tapi aku renovate sikit .Belajar sendiri .Main main dengan code dia .At last blog jadi mcm ni ,Simple but cute .Tak lmbt loading aite?that's all

Tag - nazuha and nabila

Okay thats all :)MAAF KALAU TERLARI TAJUK .Hope boleh menang! sebab tak pernah menang :/ teringin sgt sgt! Good aftening all xD


OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.