Convocation .
Monday 31 October 2011 | 00:21 | 0 comments




السلام عليكم
And hai ! Seperti yg korang tahu ,last post aku ada crita nak pegi KL sbb ada convo my sis kan? Okay now aku nak cerita psl convo dia tu , ya convo dia tu .hihi .Its feel like a deja vuuuuu .Pfftt Congrats along for your convocation this coming saturday .Its all worth it and pay off after three years you struggling ♥ I love you ..According to title , Waktu kaka aku Convo .AKU TAK PERGI .ye babe and dude , aku takpergi! Tak dapat nak tgk Kaka aku jln ats pentas .Hahaha . Aku and cousin2 yg lain dtg lmbt act .time tu pon dh takde apa2 upacara .Hah .Kesian kat kakak aku .Tak dpt bungaaa !hahaha .Dia tgk je member2 pgg bunga .Dlm hati dia mesti teringin ye aku tahu dia teringin XD .Tapi ,Bila kitorang smpai haa ambik kau Dpt jugak kami beli bebear .Takda bunga pon takpe .naty dh lame buang juga bunga tu ,nak nak bunga yg fresh tu .layu nanti rugi jaa. Betul tak?hihi .mls nak type pepanjang .Taruk gmbr jelah :3
Convo girl
Family :*
Aku yg hujung kiri ,
Bebear yg kami beli :3
Hihi gmbr skit je upload . sbb lmbab gegila -.- okay bye!

OLD | NEW


Status ;
Hope can win all contest that i've joined :'D
hello, this layout by : fyfahshman with some help from : her and her.All right reserved | Syamim.